Fronteers — vakvereniging voor front-end developers

Aankondiging Fronteers 2010

  • Congres Commissie
  • 5 maart 2010

De afgelopen maanden is de congres commissie druk bezig geweest met de voorbereidingen van Fronteers 2010. Vandaag is het moment aangebroken dat we onze voortgang even onder de aandacht willen brengen. Hieronder dus enkele wapenfeiten.

Het congres zal dit jaar plaatsvinden op donderdag 7 en vrijdag 8 oktober 2010 in Pathé Tuschinski in Amsterdam. We verwachten daar in totaal 14 (ongesponsorde) sessies te houden, dus de kwaliteit zal dit jaar weer van een hoog niveau zijn. En voor iedereen die er in 2009 ook bij was; de stoelen zijn in Tuschinski iets beter ;).

Pathé Tuschinski is een ronde, ruime bioscoopzaal met meerdere verdiepingen.

In de dagen voorafgaand aan het congres zullen we ook een aantal workshops organiseren. We zijn hiervoor in onderhandeling met enkele grote namen. Hiervan verwachten we de eerste op korte termijn aan te kunnen kondigen. In ieder geval lijkt het ons verstandig dat designers in de dagen voor het congres ook een dagje 'vrij' plannen!

Ondertussen hebben we een groot deel van de sprekers (een selectie uit de lijst die jullie aangeleverd hebben) al benaderd, en hebben de meesten van hen zeer enthousiast 'Ja!' gezegd. De catering is zo goed als rond en we zijn met de laatste details bezig rondom de financiën. Misschien deze, maar sowieso volgende maand, zal de kaartverkoop van start gaan. Fronteers leden kunnen zoals gebruikelijk een korting verwachten, hoewel die iets minder is dan vorige jaren. De contributie is immers ook weer omlaag gegaan. Qua kaartprijs kun je ongeveer uitgaan van de prijzen van vorig jaar.

Bij een aankondiging als deze verwacht men natuurlijk ook alvast een aantal namen van sprekers, dus laten we die meteen maar geven. De eerste twee sprekers zijn Jeremy Keith en Jeff Croft, twee grootheden in de wereld van HTML en CSS, met een duidelijke mening over de laatste 'versies' van deze basistechnieken van iedere front-ender.

Natuurlijk zijn we dit jaar ook op zoek naar een aantal sponsoren, die graag hun naam willen verbinden aan ons congres. Neem voor meer informatie hierover contact op met Peter, via congres@fronteers.nl.

Verder willen we nog even zeggen dat we als commissie al erg enthousiast zijn over het verloop, en dat we vrij zeker weten dat dit weer een schitterend congres gaat worden. Hopelijk krijgen we de zaal (lees: de benedenring) weer vol, net als vorig jaar. Hiervoor hebben we het volste vertrouwen in jullie!

Edwin, Kilian, Krijn, Peter en Vasilis

Reacties

1 Peter op 05-03-2010 om 15:44 uur:
Yes, hard werken loont! Dit gaat erg gaaf worden!
2 Kilian op 05-03-2010 om 15:49 uur:
Dit wordt zeker weten het beste congres van 2010!
3 Wilfred Nas op 05-03-2010 om 16:14 uur:
Staat in mijn agenda.
4 BARTdG op 05-03-2010 om 16:52 uur:
Klinkt goed, mensen. Staat in mijn agenda.
5 Nick op 08-03-2010 om 15:52 uur:
Staat vast in me agenda. ;) Dit jaar ben ik er zeker bij.
6 Niek op 09-03-2010 om 16:16 uur:
Staat op de agenda! Kan ik alvast als aanvangstijd 09.30 uur noteren? ;-)
7 Robert op 25-03-2010 om 12:02 uur:
Ik ga zeker weer! :)
8 Eric op 25-03-2010 om 12:51 uur:
2009 heb ik gemist, dit jaar weer van de partij
9 Daan Mortier op 07-04-2010 om 01:07 uur:
Klinkt veelbelovend. Genoteerd in agenda!
10 Hennie van Hoorn op 15-04-2010 om 12:18 uur:
Wil zeker gaan, vanaf wanneer kun je inschrijven?
11 Krijn op 15-04-2010 om 12:22 uur:
We zijn met de laatste financiële details rondom de catering bezig. Hopelijk kunnen we die deze maand afronden, daarmee de definitieve kaartprijzen berekenen en dan de kaartverkoop (early-bird) online zetten.
12 Mallory op 16-04-2010 om 13:18 uur:
Het moment dat kaartverkoop mogelijk is (en leuke speaker-lijst), zet ik een stukje op SitePoint over de congres.


'k heb ook 2009 gemist. Zeker niet 2010.
: )
Plaats een reactie