Fronteers — vakvereniging voor front-end developers

Algemene Ledenvergadering 2009

Leden bepalen mede de koers van Fronteers. Als lid van de vereniging heb je er recht op om te weten wat we het afgelopen jaar hebben gedaan en wat onze plannen zijn voor de toekomst. Noteer daarom vast in je agenda: vrijdag 27 november. Die avond houden we de Algemene Ledenvergadering (ALV) 2009 van Fronteers.

We zullen stilstaan bij de activiteiten van de commissies en natuurlijk wordt de begroting behandeld. Arjan Eising zal aftreden als bestuurslid en zich weer herkiesbaar stellen. Verder heeft ook Matijs Brinkhuis zich kandidaat gesteld voor het bestuur.

Het volledige programma volgt nog. Om vast warm te draaien kun je je verdiepen in de notulen van vorig jaar. Als je zaken aan de orde wilt stellen, voorstellen in wilt dienen of andere goede ideeën hebt, neem dan contact op met het bestuur!

Op zoek naar een goedkope en geschikte locatie hebben we vooralsnog ons oog laten vallen op Almere. Mocht je echter een centrale, goed bereikbare en goedkope locatie weten, geef dan dat svp door. We willen beginnen om 19.30 uur en verwachten maximaal twee uur nodig te hebben. Daarna is er natuurlijk tijd voor een webstandaardenbiertje!

1 Sander Aarts op 01-11-2009 om 23:35 uur:
Almere mag dan redelijk centraal liggen, maar als je uit Groningen of, zoals ik, uit Brabant moet is 18h wel erg vroeg op een doordeweekse dag. We zijn immers niet allemaal freelancers ;) en voor werkgevers is een ALV natuurlijk maar 'intern geneuzel' in tegenstelling tot de bijeenkomsten.

Voor een grotere opkomst lijkt het me beter om het in een weekend te plannen, of op z'n minst op een wat haalbaarder tijdstip.
2 Tom op 02-11-2009 om 21:55 uur:
Je hebt gelijk Sander. Het bestuur stelt voor nu om 19.30 uur te beginnen.
Groet,
Tom
3 Sander Aarts op 02-11-2009 om 22:18 uur:
M'n avondeten schiet er nog wel bij in zo, maar verder top! ;)
4 Krijn op 11-11-2009 om 10:15 uur:
Als Almere doorgaat, neem dan ook je badmintonracket mee, zodat je daarna nog een potje kunt badmintonnen ;)